PANIKÁRI to je súčasná komédia ako riešiť aktuálne problémy, ako si zachovať svoje chlapské JA a ako sa nedostať na pokraj nervového zrútenia.
Myslíte si, že ste na dne? Myslíte si, že vám vo vašich manželských alebo partnerských problémoch už nikto nedokáže pomôcť? Myslíte si, že všetky účinné terapie, ako dostať svoj vnútorný život do rovnovážneho stavu, už zlyhali? Myslíte si, že je nad vaše sily zdolať krízu stredného veku? Ste na omyle! Všetko sa to dá zvládnuť s ľahkosťou osviežujúceho humoru a s prieraznosťou kvalitnej fínskej vodky. A to pri sledovaní súčasnej fínskej komédie PANIKÁRI, ktorá teší milióny smiechuchtivých divákov po celom svete.
PANIKÁRI - chlapská odpoveď na Klimaktérium
Aká je chlapská odpoveď na predstavenie KLIMAKTÉRIUM? Súčasná komédia s pesničkami, akú ste ešte nevideli!
Dĺžka podujatia: 90 minút
Rok výroby: 2022
Krajina pôvodu: Slovensko
Žáner: divadlo
Dátum lokálnej premiéry: 25. máj 2023
Všeobecné obchodné podmienky Mesta Poprad
Všeobecné obchodné podmienky upravujú právny vzťah pri predaji vstupeniek medzi zákazníkom na strane jednej a Mestom Poprad, so sídlom Nábrežie Jána Pavla II. 2802/3, 058 01 Poprad, IČO: 47379359, DIČ: 2023837684, IČ DPH: Mesto Poprad nie je platcom DPH, SK 2021031144 – zdaniteľná osoba registrovaná pre daň podľa §7a zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, tel. číslo: +421 052 7722255, e-mail: kultura@msupoprad.sk, na strane druhej, a to výlučne pri nákupe vstupeniek cez internet prostredníctvom rezervačného systému Ticketware prevádzkovaného mestom Poprad.
1.1. MESTO POPRAD je organizácia verejnej správy, ktorého jednou z úloh je zabezpečovať a sprístupňovať kultúrne a vzdelávacie podujatia širokej verejnosti. Hlavným cieľom rezervačného systému Ticketware je uľahčiť záujemcom rezerváciu a nákup vstupeniek na vybrané kultúrne podujatia cez internet.
1.2. PODUJATIE je verejné kultúrne podujatie alebo divadelné predstavenie, koncert alebo spoločenská akcia kultúrneho charakteru, na ktoré sa prostredníctvom systému Ticketware prevádzkovaným mestom Poprad predávajú alebo rezervujú Vstupenky (ako sú definované nižšie) a ktoré organizuje alebo usporadúva Usporiadateľ (ako je definovaný nižšie).
1.3. USPORIADATEĽ ( oddelenie kultúry Mesta Poprad ) je subjekt usporadúvajúci alebo organizujúci Podujatie. Uhradením ceny Vstupenky, t.j. zakúpením Vstupenky vstupuje Zákazník ako majiteľ Vstupenky do právneho vzťahu priamo s Usporiadateľom vybraného Podujatia. Informácie o Podujatiach a o usporiadateľovi sú uverejnené na internetovej stránke www.kultura.poprad.sk alebo www.visitpoprad.sk. Právny vzťah medzi Usporiadateľom Podujatia a Zákazníkom upravujú platné obchodné podmienky daného Podujatia, pokyny Usporiadateľa, usporiadateľskej služby a prevádzkový poriadok Podujatia.
1.4. VSTUPENKA je cenina a potvrdenie umožňujúce jej majiteľovi za spravidla jednorazový poplatok vstup na Podujatie, na ktoré bola zakúpená. Vstupenku nie je možné vrátiť do predaja, vymeniť alebo svojvoľne vytlačiť jej duplikát. Upravovanie falšovanie alebo kopírovanie Vstupeniek je trestné. Vstupenka je platná len s jedinečným čiarovým kódom, bez úprav a poškodenia, na jednorazový vstup na Podujatie, na ktoré bola zakúpená a nie je možné ju použiť na vstup na iné Podujatie. Po opustení miesta konania Podujatia je Vstupenka neplatná. Aktuálne ceny Vstupeniek sú uverejnené na internetovej stránke www.kultura.poprad.sk, a/alebo www.visitpoprad.sk.
Vstupenka bude po zakúpení prostredníctvom internetu bez zbytočného odkladu doručená Zákazníkovi (ako je definovaný nižšie) elektronicky na ním zadanú e-mailovú adresu a bude obsahovať tieto náležitosti:
organizátor Podujatia,
názov Podujatia,
dátum Podujatia,
čas začiatku Podujatia,
miesto konania Podujatia,
cenu Vstupenky,
jedinečný čiarový kód,
príp. miesto sedenia.
Predaj Vstupeniek online sa uzatvára 2 hodiny pred začiatkom Podujatia.
1.5. ZÁKAZNÍK je osoba, ktorá si zakúpila Vstupenku od oddelenia kultúry Mesta Poprad - Usporiadateľa prostredníctvom internetovej stránky www.kultura.poprad.sk, a/alebo www.visitpoprad.sk.
1.6. PRÁVA A POVINNOSTI ZÁKAZNÍKA
Zákazník je ako majiteľ Vstupenky oprávnený použiť Vstupenku na jednorazový vstup na Podujatie, na ktoré bola zakúpená. Po opustení priestoru, v ktorom sa Podujatie uskutočňuje, stráca Vstupenka platnosť. Zákazník je povinný skontrolovať si Vstupenku a údaje na nej ihneď po úhrade ceny Vstupenky a jej obdržaní a prípadné vady bezodkladne reklamovať podľa bodu 1.10 týchto Všeobecných obchodných podmienok.
Odporúčame Zákazníkom informovať sa o prípadných zmenách súvisiacich s Podujatím, na ktoré bola Vstupenka zakúpená, vrátane prípadného zrušenia Podujatia, a to na internetovej stránke www.kultura.poprad.sk, a www.visitpoprad.sk.
Predložením Vstupenky pri vstupe na Podujatie vyjadruje Zákazník súhlas s pokynmi oddelenia kultúry Mesta Poprad / Usporiadateľa v mieste konania Podujatia a podmienkami, ktoré sa k nim viažu.
Pre technickú podporu súvisiacu s programom na predaj Vstupeniek môže zákazník kontaktovať podpora@cinemaware.eu.
Zákazník, ktorý je zároveň spotrebiteľom, nie je oprávnený odstúpiť od uzatvorenej zmluvy v zmysle zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa“), nakoľko predmetom uzatvorenej zmluvy je poskytovanie služieb súvisiacich s činnosťami v rámci voľného času a ktorou sa mesto Poprad ako predávajúci zaväzuje poskytnúť tieto služby v dohodnutom čase (ust. § 7 ods. 6 písm. k Zákona o ochrane spotrebiteľa).
REZERVÁCIA VSTUPENKY
Zákazník berie na vedomie, že rezervácia je nezáväzná a trvá 24 hod. od dátumu a času vytvorenia rezervácie danej vstupenky. Po uplynutí exspiračného času je vstupenka uvoľnená k ďalšiemu predaju.
Kúpou Vstupenky Zákazník berie na vedomie, že:
vstup do hľadiska po začiatku Podujatia nie je povolený,
počas Podujatia je zakázaná konzumácia nápojov a jedál, používanie audiovizuálnych zariadení a mobilných telefónov,
fotografovanie a výroba iných obrazových, zvukových a/ alebo obrazovo-zvukových záznamov sú prísne zakázané.
V prípade nedodržania alebo porušenia týchto podmienok je oddelenie kultúry Mesta Poprad oprávnené nepustiť Zákazníka na príslušné Podujatie, prípadne v závislosti od závažnosti porušenia mu zamedziť v ďalšom porušovaní týchto podmienok, napr. vykázať Zákazníka z Podujatia. Týmto nie je dotknutý nárok Mesta Poprad na náhradu škody, ktorá vznikla konaním Zákazníka. Pre vylúčenie pochybností, v prípade vykázania Zákazníka tento nemá nárok na náhradu vstupného ani sčasti.
1.7. ZRUŠENIE PODUJATIA
Pri zrušení Podujatia budú finančné prostriedky predstavujúce cenu Vstupenky vrátené Zákazníkovi najneskôr do 30 dní od termínu Podujatia. Finančné prostriedky budú vrátené na bankový účet Zákazníka, z ktorého bola úhrada ceny za Vstupenky odpísaná. Zároveň bude Zákazník o zrušení Predstavenia a o vrátení finančných prostriedkov notifikovaný prostredníctvom e-mailu.
1.8. ZMENA PODUJATIA
V prípade zmeny termínu Podujatia mesto Poprad umožní Zákazníkovi zúčastniť sa Podujatia v náhradnom termíne. Pre vylúčenie pochybností, ak Zákazník v prípade zmeny termínu Podujatia navštívi Podujatie v náhradnom termíne, nemá nárok na vrátenie vstupného, ako ani na náhradu prípadného cenového rozdielu medzi pôvodným a náhradným Podujatím, ani na inú náhradu.
Ak Zákazník nemá záujem o Podujatie v náhradnom termíne a z toho dôvodu možnosť návštevy Podujatia nevyužije, má právo vrátiť mestu Poprad nepoužitú Vstupenku, pričom uhradená cena za predmetnú Vstupenku mu bude refundovaná. O vrátenie vstupného výhradne v prípade zmeny Podujatia je potrebné požiadať e-mailom na adrese kultura@msupoprad.sk do 3 pracovných dní po plánovanom termíne prvého Podujatia. O vrátenie vstupného je možné požiadať výlučne z rovnakej e-mailovej adresy, na ktorú bolo zaslané potvrdenie o platbe za Vstupenky, pričom PDF súbor so Vstupenkami je nutné priložiť k e-mailu za účelom identifikácie platby. Finančné prostriedky budú Zákazníkovi vrátené na rovnaký bankový účet, z ktorého boli odpísané.
Pre vylúčenie pochybností, v prípade zmeny alebo zrušenia Podujatia z akéhokoľvek dôvodu nemá Zákazník nárok na náhradu iných výdavkov/nákladov v súvislosti s Podujatím, na ktoré si zakúpil Vstupenku – najmä doprava do miesta/z miesta Podujatia, ubytovanie, strava a pod. V prípade, že bude Podujatie prerušené z dôvodu vyššej moci, vzniknutá situácia sa bude riešiť ako pri zmene Podujatia podľa bodu 1.8.
1.9. PLATBA ZA VSTUPENKY PROSTREDNÍCTVOM ONLINE SYSTÉMU A DODANIE VSTUPENIEK
Po zaplatení za Vstupenky bude Zákazníkovi na ním zvolenú e-mailovú adresu bez zbytočného odkladu doručené (i.) potvrdenie o platbe a (ii.) Vstupenka v PDF súbore. Pri vstupe na Podujatie sa Zákazník preukáže
Vstupenkami v elektronickom zariadení (napr. mobil, tablet).
Vstupenkami v tlačenej papierovej forme; je nutné, aby si Zákazník elektronicky zakúpené Vstupenky vytlačil na tlačiarni a s takto vytlačenými Vstupenkami sa pri vstupe na Podujatie preukázal. V opačnom prípade mu nebude umožnený vstup na Podujatie a zároveň nemá právo na vrátenie vstupného.
1.10. REKLAMAČNÝ PORIADOK
V prípade, ak zakúpené Vstupenky obsahujú chyby (t.j. nie sú na nich uvedené údaje podľa bodu 1.4 týchto Všeobecných obchodných podmienok, resp. obsahujú chybné údaje, sú vystavené na iné ako Zákazníkom určené Podujatie a pod.), je Zákazník povinný bez zbytočného odkladu po ich obdržaní tieto vady u oddelenia kultúry Mesta Poprad / Usporiadateľa reklamovať, a to
zaslaním e-mailovej správy na adresu kultura@msupoprad.sk (žiadosti zaslané na inú e-mailovú adresu nebudú považované za reklamácie!) alebo
formou písomnej reklamácie poštou na adresu oddelenie kultúry mesta Poprad, Nábrežie Jána Pavla II. 2802/3, 058 01 Poprad, SR.
V prípade reklamácie chybných Vstupeniek bude reklamácia vybavená bez zbytočného odkladu tak, že Zákazníkovi bude ponúknuté náhradné riešenie (napr. vystavenie novej Vstupenky).
V prípade, že Podujatie bolo zrušené a Zákazníkovi neboli vrátené finančné prostriedky v zmysle bodu 1.7 a/alebo 1.8, je Zákazník túto skutočnosť povinný oznámiť bez zbytočného odkladu na e-mailovej adrese podpora@cinemaware.eu alebo na kultura@msupoprad.sk .
V prípade akýchkoľvek sťažností či podnetov je zákazník oprávnený kontaktovať oddelenie kultúry Mesta Poprad
zaslaním e-mailovej správy na adresu kultura@msupoprad.sk alebo
formou písomnej korešpondencie poštou na adresu oddelenie kultúry mesta Poprad, Nábrežie Jána Pavla II. 2802/3, 058 01 Poprad, SR.
1.11. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
Mesto Poprad pri predaji Vstupeniek Zákazníkom prostredníctvom online systému predaja vstupeniek spracúva osobné údaje v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov v súlade s nariadením EP a R EÚ 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, účinnými počnúc 25.5.2018 (ďalej len „Zákon o ochrane osobných údajov“) v nasledovných informačných systémoch (IS) a za nasledovnými účelmi:
IS Vstupenky: zmluvné a predzmluvné vzťahy v súvislosti s kúpou Vstupeniek; súhlas s poskytnutím osobných údajov sa nevyžaduje, keďže je ich poskytnutie nevyhnutné pre účely predzmluvného a zmluvného vzťahu v zmysle § 10 ods. 3 písm. b) Zákona o ochrane osobných údajov. Rozsah spracúvaných osobných údajov tvorí meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, údaje o platobnej karte Zákazníka.
IS Newsletter: zasielanie newsletteru o činnosti a aktivitách oddelenia kultúry Mesta Poprad (usporiadateľa), najmä o ním organizovaných kultúrnych podujatiach a o divadelných predstaveniach; na spracúvanie osobných údajov za týmto účelom sa vyžaduje súhlas dotknutej osoby, ktorý môže Zákazník dobrovoľne udeliť oddeleniu kultúry Mesta Poprad ako prevádzkovateľovi v procese nákupu Vstupeniek. Rozsah spracúvaných osobných údajov tvorí meno, priezvisko, e-mailová adresa. Súhlas Zákazník udeľuje na obdobie 5 rokov.
Oddelenie kultúry Mesta Poprad sa zaväzuje, že získané osobné údaje podľa bodu 1 a 2 bude chrániť pred ich náhodným, ako aj nezákonným poškodením a zničením, náhodnou stratou, zmenou, nedovoleným prístupom a sprístupnením, ako aj pred akýmikoľvek inými neprípustnými formami ich spracúvania. Zároveň sa oddelenie kultúry Mesta Poprad zaväzuje zachovávať mlčanlivosť ohľadom získaných osobných údajov.
Zákazník sa zaväzuje, že si je vedomý svojich práv dotknutej osoby vyplývajúcich mu zo Zákona o ochrane osobných údajov, najmä z §19 - 28. Na základe uvedeného má právo najmä na informáciu a prístup k svojim osobným údajom, právo na opravu, na výmaz a obmedzenie spracúvania osobných údajov, na presnosť osobných údajov, právo namietať spracúvanie osobných údajov, právo na automatizované individuálne rozhodovanie vrátane profilovania osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania, odvolanie súhlasu so spracúvaním svojich osobných údajov podľa bodu 2.
Zákazník sa zaväzuje, že nákupom Vstupeniek prostredníctvom rezervačného systému Ticketware prevádzkovaným oddelením kultúry Mesta Poprad súhlasí s týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami.
Všeobecné obchodné podmienky pri ONLINE nákupe
Úvodné ustanovenia a definície pojmov
Tieto obchodné podmienky pre nákup vstupeniek cez internet (ďalej len „Obchodné podmienky“) platia pri nákupe vstupeniek na filmové, kultúrne a spoločenské alebo aj iné predstavenie prevádzkované spoločnosťou Mesto Poprad (ďalej len „Prevádzkovateľ“), a to len pri nákupe vstupeniek prostredníctvom internetovej stránky www.kultura.poprad.sk. Tieto Obchodné podmienky upravujú vzájomné práva a povinnosti Prevádzkovateľa a kupujúceho (ďalej len „Zákazník“).
„Vstupenka“ je vstupenka zakúpená, a zároveň vytlačená v pokladniach prevádzky prevádzkovaných Prevádzkovateľom (ďalej len „Kino“).
„mailTicket“ je vstupenka zakúpená prostredníctvom internetovej stránky www.kultura.poprad.sk a jej podstránok s unikátnym čiarovým kódom, vytlačená Zákazníkom, alebo vstupenka vo formáte PDF s unikátnym čiarovým kódom predložená Zákazníkom uvádzačovi pred vstupom do Kina prostredníctvom prenosného elektronického zariadenia (mobilným telefónom, tabletom a pod.). Vstupenka s unikátnym čiarovým kódom je súčasťou potvrdzujúceho e-mailu, ktorý bude doručený Zákazníkovi vždy po objednaní a úhrade vstupenky cez internetovú stránku www.kultura.poprad.sk. Čiarovým kódom sa Zákazník preukáže pred vstupom do sály alebo na konkrétne predstavenie. Možno ho naskenovať z mobilného zariadenia alebo predložiť vo vytlačenej forme. Kód musí byť čitateľný a nepoškodený. Zákazník preberá zodpovednosť za nešírenie vstupenky, aby tak zabránil jej prípadnému zneužitiu.
Prevádzkovateľ rezervačného a nákupného systému je spoločnosť Ticketware SE, so sídlom Hlavná 23, 917 01 Trnava, IČO: 48298034, e-mailový kontakt podpora@ticketware.sk, prehlasuje, že platobné služby pre platobné metódy, konkrétne platby pomocou platobných kariet a platby pomocou online bankového prevodu zaisťuje spoločnosť Besteron a.s. (ďalej len “Besteron”), sídlo Teslova 20, 821 02 Bratislava, IČO: 47866233, DIČ: 2024127963. Spoločnosť Ticketware SE zabezpečuje predaj a vyúčtovanie platieb. Spoločnosť Ticketware SE rieši reklamácie platiteľov kartou v zastúpení za svojich klientov (3.strana)
Besteron poskytuje platobné služby z obchodného aj technického hľadiska a realizuje platobné transakcie na svoj účet a svoje obchodné meno. Prípadné reklamácie a otázky o platobných transakciách môže Platiteľ smerovať priamo na Besteron prostredníctvom telefonickej linky 02/33 52 76 75 (po-pia 08 - 16h, víkendy a sviatky 08 - 20h) alebo pomocou e-mailovej podpory na adrese helpdesk@besteron.sk, či písomne na adresu sídla.
Po potvrdení objednávky má Platiteľ možnosť využiť službu bankového prevodu, ktorá ho presmeruje na internetové bankovníctvo jeho banky. Platiteľ prostredníctvom internet bankingu odošle Platbu. Predávajúci expeduje vstupenky ihneď po prijatí potvrdenia o úhrade od Besteronu.
Citlivé vstupné údaje, ktoré zadáva Platiteľ do systému internetového bankovníctva sú chránené platobnými bránami bánk a nedostávajú sa do prostredia tretích strán. Spracovatelia platieb vidia iba informácie o transakcií, ktoré im banka s odoslanou transakciou oznámi.
Používateľ nesmie využívať Rezervačný a nákupný systém spôsobom, ktorý by mohol znížiť jeho hodnotu a/alebo poškodiť, upraviť, znemožniť, preťažiť alebo zhoršiť funkciu časti a/alebo celku Rezervačného a nákupného systému, či infraštruktúry Poskytovateľa zahŕňajúcej akékoľvek pasívne a/alebo aktívne prvky infraštruktúry a/alebo sieťové zariadenia, či servery. Používatel nesmie zneužívať, blokovať, modifikovať alebo inak meniť akúkoľvek časť Rezervačného a nákupného systému, alebo sa len pokúsiť narušiť stabilitu, chod alebo dáta Rezervačného a nákupného systému. Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za prípadné neoprávnené zásahy tretích osôb, v dôsledku čoho tieto osoby neoprávnene získajú prístup k osobným údajom používateľa a/alebo k jeho používateľskému účtu a/alebo k príslušnej databáze poskytovateľa tieto údaje použijú, využijú, zneužijú alebo sprístupnia tieto údaje tretím osobám. Akékoľvek vyššie uvedené činnosti môžu byť trestné.
„Orgán dohľadu“ je Slovenská obchodná inšpekcia so sídlom Prievozská 32, 827 99 Bratislava 27, Slovenská republika (www.soi.sk).
Zákazník súhlasí s týmito Obchodnými podmienkami, ktoré sú pre obe strany záväzné. V prípade potreby môže Zákazník kontaktovať Prevádzkovateľa prostredníctvom e- mailu kultura@msupoprad.sk
Spôsob zakúpenia a doručenia vstupenky
Zákazník si môže zakúpiť elektronicku vstupenku (dalej len mailTicket) na konkrétne predstavenie prostredníctvom našej internetovej stránky www.kultura.poprad.skpo výbere filmu a času s presmerovaním na internetovú stránku system.cinemaware.eu a zaplatiť za mailTicket cenu vstupenky, podľa vytvorenej objednávky prostredníctvom služby Besteron.
mailTicket je možné zakúpiť najneskôr 30 minút pred začiatkom požadovaného predstavenia uvedeného v programe kina. Neskôr si Zákazník môže kúpiť v pokladni kina iba Vstupenky na neobsadené miesta.
Po výbere a označení konkrétneho predstavenia Zákazník označí počet dospelých a počet zľavnených mailTicketov, zvolí miesto a druh (obyčajný, Deti, študenti, seniori, ZŤP) a sedadlo vstupenky, Zákazník pokračuje ku kroku zaplatiť online. Zákazníkovi sa zároveň zobrazí celková kúpna cena mailTicket, ktorú je po potvrdení Objednávky v kroku „ZAPLATIŤ ONLINE” (s povinnosťou platby) povinný uhradiť. Uvedená kúpna cena je aktuálnou cenou pre objednané mailTicket a je cenou konečnou, t.j. vrátane DPH a prípadných poskytnutých zliav. Zákazník vyjadrí súhlas s obchodnými podmienkami.
Po potvrdení objednávky mailTicket v kroku „ZAPLATIŤ ONLINE“ je Zákazník presmerovaný do zabezpečenej platobnej brány Besteron, prostredníctvom ktorej vykoná úhradu. Úhradu je potrebné vykonať v časovom limite do 15 minút, ktorý sa odpočítava od okamihu začatia procesu platby presmerovaním na platobnú bránu. Po vypršaní časového limitu 15 minút nebude začatá objednávka dokončená.
Po uskutočnení úspešnej platby prostredníctvom zabezpečenej platobnej brány Besteron v časovom limite 15 minút bude Zákazník opäť presmerovaný na internetovú stránku system.cinemaware.eu pre vygenerovanie a zobrazenie mailTicket. Objednávka bude úspešne dokončená len v prípade, ak Zákazník vyčká na presmerovanie na internetové stránky system.cinemaware.eu a zobrazí sa mui jeho mailTicket na obrazovke. Následne mu bude doručený mailTicket na správne zadaný a funkčný email. V prípade, ak Zákazník nevyčká na presmerovanie a nezadal správny a funkčný email pre doručenie mailTicket, Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za nedokončenie objednávky a Zákazník si musí uplatniť reklamáciu realizovanej úhrady v banke.
Po realizovaní úhrady kúpnej ceny mailTicket a úspešnom dokončení objednávky bude Zákazníkovi odoslaný potvrdzujúci e-mail na ním zadanú platnú a funkčnú e- mailovú adresu, ktorý obsahuje unikátny čiarový kód a variabilný symbol a platný mailTicket vo formáte PDF oprávňujúci na vstup do sály (slúži ako vstupenka). Pre daňové účely, slúži mailTicket ako daňový doklad.
Platba je zrealizovaná iba vtedy, ak Zákazník dostane od Prevádzkovateľa potvrdenie o zaplatení podľa predchádzajúceho bodu správou na e - mailovú adresu zadanú v objednávke.
Unikátny čiarový kód v mailTicket je platný iba raz, tzn. že pri akomkoľvek ďalšom predložení čiarového kódu sa na takto predložený mailTicket nebude prihliadať a na jeho základe nebude povolený vstup do kinosály, a to bez ohľadu na to, kto vyššie uvedený mailTicket predloží.
Zákazník je povinný, pokiaľ si uplatňuje nárok na poskytnutie zľavneného vstupného, preukázať oprávnenosť nároku na zľavnený mailTicket pred vstupom do kinosály predložením platného dokladu, ktorá oprávňuje držiteľa k zľave. Kumulácia jednotlivých zliav nie je možná. V prípade, že Zákazník nepreukáže nárok na zľavnený mailTicket, bude mailTicket považovaný za neplatný, nepovolí sa vstup do kinosály a nevznikne nárok na vrátenie zaplatenej ceny mailTicket. Prevádzkovateľ poskytuje možnosť doplatenia rozdielu v cene zo zľavnenej vstupenky na cenu za dospelého, čo môže urobiť zákazník v pokladni kina. Zľavneným vstupným sa na účely týchto Obchodných podmienok považuje iba vstupné podľa platného cenníka.
Odstúpenie od zmluvy
Predaj mailTicketov na filmové a iné predstavenie sa považuje za zmluvu súvisiacu s poskytovaním služieb súvisiacich s činnosťami v rámci voľného času, podľa ktorej sa Prevádzkovateľ zaväzuje poskytnúť tieto služby v dohodnutom čase alebo v dohodnutej lehote a z toho dôvodu Zákazník nemôže, v zmysle § 7 ods. 6 písm. k) zák. č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, odstúpiť od zmluvy.
Reklamácie
Prevádzkovateľ zodpovedá za vady poskytovanej služby, prípadne predávaného tovaru podľa ustanovení príslušných právnych predpisov, najmä ustanovenia § 420 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov.
Reklamovať poskytnutú službu, t.j. predstavenie, na ktoré bol mailTicket zakúpený, je možné za podmienok stanovených reklamačným poriadkom Prevádzkovateľa, ktorý sa nachádza na internetovej stránke www.kultura.poprad.ska v priestoroch prevádzky.
Osobné údaje a ich ochrana
Prevádzkovateľ zabezpečuje ochranu osobných údajov kupujúceho v súlade so zákonom č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Informácie o spracúvaní osobných údajov sú uvedené na webovej stránke Prevádzkovateľa. Zákazník berie na vedomie, že je povinný Prevádzkovateľovi poskytnúť osobné údaje v správnej a pravdivej forme a je tiež povinný informovať Prevádzkovateľa o každej zmene svojich osobných údajov. Zákazník potvrdzuje, že osobné údaje, ktoré poskytol, sú správne. Zákazník pri odoslaní objednávky potvrdí, že v súlade so zákonom mu bolo poskytnuté poučenie týkajúce sa ochrany osobných údajov, a to aktivovaním príslušnej funkcie na webovej stránke Prevádzkovateľa.
Alternatívne riešenie sporov
Pokiaľ Zákazník nie je spokojný so spôsobom, ktorým Prevádzkovateľ vybavil jeho reklamáciu alebo sa domnieva, že Prevádzkovateľ porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na Prevádzkovateľa so žiadosťou o nápravu (prostredníctvom emailu na kultura@msupoprad.sk). Ak Prevádzkovateľ na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo, alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, Zákazník má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu podľa ustanovenia § 11 a nasl. zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s Prevádzkovateľom je Orgán dohľadu - Slovenská obchodná inšpekcia, so sídlom: Prievozská 32, 827 99 Bratislava, IČO: 17 331 927, ktorú je možné za uvedeným účelom kontaktovať na adrese Slovenská obchodná inšpekcia, Ústredný inšpektorát, Odbor medzinárodných vzťahov a alternatívneho riešenia sporov, Prievozská 32, 827 99 Bratislava 27, internetová adresa:www.soi.sk, alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke www.economy.gov.sk).
6.2 Zákazník má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti. Zákazník môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke ec.europa.eu/consumers/odr/.
VII. Záverečné ustanovenia
7.1 Tieto Obchodné podmienky platia pre Zákazníka v rozsahu a znení uvedenom na internetových stránkach Prevádzkovateľa v deň zakúpenia elektronickej vstupenky mailTicket Zákazníkom.
7.2 Aktivovaním príslušnej funkcie pred zakúpením mailTicket kupujúci potvrdí, že sa s týmito Obchodnými podmienkami oboznámil, v plnom rozsahu porozumel ich obsahu, súhlasí s nimi a je nimi viazaný. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo v zákonnom rozsahu meniť tieto Obchodné podmienky pre nákup mailTicket cez internet, prípadne ich časť.
7.3 Akékoľvek zmeny týchto Obchodných podmienok nadobúdajú účinnosť dňom uvedeným v aktualizovanom znení.
7.4 Na vzťahy výslovne neupravené týmito všeobecnými obchodnými podmienkami sa aplikujú príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka, Obchodného zákonníka, zákona č. 22/2004 Z.z. o elektronickom obchode a zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Prevádzkovateľ rezervačného a nákupného systému je spoločnosť Ticketware SE, so sídlom Hlavná 23, 917 01 Trnava, IČO: 48298034, e-mailový kontakt podpora@cinemaware.eu, prehlasuje, že platobné služby pre platobné metódy, konkrétne platby pomocou platobných kariet a platby pomocou online bankového prevodu zaisťuje spoločnosť GoPay s.r.o. (ďalej len “GoPay”), sídlo Planá 67, 370 01 České Budějovice, Česká Republika, IČ: 26046768. Obchodníkom/príjemcom platieb pre GoPay je spoločnosť NewVision Money s.r.o., so sídlom Lidická 700/19, Veveří, 602 00 Brno, IČO: 08693242, Česká republika, e-mail: podpora@cinemaware.eu, tel.: +421 948 842538, ktorá zabezpečuje príjem, vyúčtovanie a zasielanie platieb. Spoločnosť Ticketware SE rieši reklamácie platiteľov kartou v zastúpení za svojich klientov (3.strana).
GoPay poskytuje platobné služby z obchodného aj technického hľadiska a realizuje platobné transakcie na svoj účet a svoje obchodné meno. Prípadné reklamácie a otázky o platobných transakciách môže Platiteľ smerovať priamo na GoPay prostredníctvom telefonickej linky +420 840 818 918 (po-pia 08 - 17h) alebo pomocou e-mailovej podpory na adrese gopay@gopay.cz, či písomne na adresu sídla.
Po potvrdení objednávky má Platiteľ možnosť využiť službu bankového prevodu, ktorá ho presmeruje na internetové bankovníctvo jeho banky. Platiteľ prostredníctvom internet bankingu odošle Platbu. Predávajúci expeduje vstupenky ihneď po prijatí potvrdenia o úhrade od GoPay.
Citlivé vstupné údaje, ktoré zadáva Platiteľ do systému internetového bankovníctva sú chránené platobnými bránami bánk a nedostávajú sa do prostredia tretích strán. Spracovatelia platieb vidia iba informácie o transakcií, ktoré im banka s odoslanou transakciou oznámi.
Kliknutím na tlačidlo: “Pokračovať” potvrdzuje Platiteľ súhlas so Všeobecnými obchodnými podmienkami prevádzky. Pokračovaním v platbe dáva taktiež prevádzkovateľovi systému súhlas so spracovaním zadaných kontaktných údajov, a to až do doby písomného vyjadrenia nesúhlasu s týmto spracovaním. Kontaktné údaje, ktoré Platiteľ uvedie pri objednaní, slúžia výhradne pre potreby prevádzkovateľa systému a nebudú poskytnuté iným subjektom s výnimkou spracovávateľov platieb a prevádzky, v ktorej si platiteľ kupuje vybranú službu alebo produkt..
Používateľ nesmie využívať Rezervačný a nákupný systém spôsobom, ktorý by mohol znížiť jeho hodnotu a/alebo poškodiť, upraviť, znemožniť, preťažiť alebo zhoršiť funkciu časti a/alebo celku Rezervačného a nákupného systému, či infraštruktúry Poskytovateľa zahŕňajúcej akékoľvek pasívne a/alebo aktívne prvky infraštruktúry a/alebo sieťové zariadenia, či servery. Používatel nesmie zneužívať, blokovať, modifikovať alebo inak meniť akúkoľvek časť Rezervačného a nákupného systému, alebo sa len pokúsiť narušiť stabilitu, chod alebo dáta Rezervačného a nákupného systému. Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za prípadné neoprávnené zásahy tretích osôb, v dôsledku čoho tieto osoby neoprávnene získajú prístup k osobným údajom používateľa a/alebo k jeho používateľskému účtu a/alebo k príslušnej databáze poskytovateľa tieto údaje použijú, využijú, zneužijú alebo sprístupnia tieto údaje tretím osobám. Akékoľvek vyššie uvedené činnosti môžu byť trestné.
Skontrolujte si prosím zadanú e-mailovú adresu. Na zadaný e-mail môžu byť zaslané objednané a uhradené vstupenky alebo e-mailová správa potrebná k vyzdvihnutiu vstupeniek v pokladni prevádzky. Na nesprávne zadaný e-mail nie je možné uplatňovať si reklamáciu.